המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי

המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי


המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי
מיסודה של לשכת המסחר ירושלים

המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי, מיסודה של לשכת המסחר ירושלים, נוצר במטרה לשמש כבית לעסקים קטנים ובינוניים השואפים להרחיב את נוכחותם העסקית באונליין. המרכז מציע מערך תמיכה מקיף וכוללני לעסקים המעוניינים להתפתח ולשגשג בתחום האיקומרס, בין אם מדובר בעסקים ישראליים המעוניינים להגיע לשוק המקומי או בעסקים המעוניינים לפרוץ לשווקים בינלאומיים.

למה דווקא אנחנו?

המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי הוא המקום האידיאלי עבור יזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים שמחפשים להתפתח ולהשיג נוכחות עסקית מקוונת. המומחיות והניסיון הרב שאנו מביאים עמנו, יחד עם הכלים והמשאבים המתקדמים שאנו מספקים, הופכים אותנו לבית חם ותומך לעסקים המעוניינים להצליח בתחום האיקומרס.

מי אנחנו?

המרכז מנוהל על ידי דוד פופוביץ', יזם איקומרס ודיגיטל מוביל בתחומו בישראל. דוד מנהל את קהילת יזמי האיקומרס בישראל מאז 2016, קהילה המונה מעל 23 אלף חברים פעילים. בנוסף, דוד הוא הבעלים של סוכנות התיווך לעסקים דיגיטליים "Trust The Brokers" ונבחר ליזם השנה באיקומרס הישראלי לשנת 2021. עם ידע וניסיון נרחב בתחום האיקומרס, דוד מוביל את המרכז להצלחה ומשמש דוגמא ומקור השראה לכל היזמים בקהילה.

מה אנחנו מציעים?

המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי מספק מגוון רחב של שירותים ותוכניות, כוללים:

  • תוכניות הכשרה מקיפות באיקומרס: להקמת עסקים ישראליים ובינלאומיים, המותאמות לצרכים הייחודיים של כל עסק.
  • מפגשי העשרה ומיטאפים: כנסים ואירועים חודשיים בהם משתתפים המובילים בתעשייה, המעניקים כלים ומידע מעשי להתפתחות העסקית.
  • קבוצות מאסטרמיינד ליזמי איקומרס: קבוצות תמיכה ושיתוף ידע המסייעות ליזמים להתגבר על אתגרים ולהשיג הצלחה עסקית.
  • תמיכה וסיוע לעסקי איקומרס: שירותי ייעוץ, ליווי, חיבור למשקיעים, וחיבור לרוכשים פוטנציאליים של העסק באמצעות "Trust The Brokers".
למי זה מיועד?

המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי מיועד לכל מי שמעוניין להתפתח עסקית בתחום האיקומרס, החל מיזמים בתחילת דרכם ועד לעסקים מבוססים המעוניינים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים. אם אתם מחפשים להקים עסק אונליין או לשדרג את העסק הקיים שלכם, המרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי הוא המקום בו תוכלו לקבל את כל הכלים והתמיכה הדרושים להצלחה.

הצטרפו אלינו

במרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי תקבלו מעטפת שלמה הכוללת את כל מה שאתם צריכים להצלחה בעסקי האיקומרס: תוכניות הכשרה מקיפות, מפגשי העשרה, כנסים ואירועים, קבוצות מאסטרמיינד, ותמיכה וסיוע מתמידים. הצטרפו אלינו והפכו לחלק מקהילה תוססת ומתקדמת, המתמקדת בקידום והתפתחות תחום האיקומרס.

אנו ב"מרכז לאיקומרס ישראלי ובינלאומי" עומדים כאן לשירותך ומוכנים לספק לך את כל האינפורמציה ללא כל עלות או התחייבות. השאר את פרטיך האישיים במייל המצורף: jerccom@inter.net.il והנציגים שלנו יחזרו אליך בהקדם האפשרי.

לשכת המסחר ירושלים

 


לפרטים נוספים: 4 / 02-6254333


 

1

מכללה – קורסים, הכשרות, תוכניות ליווי

2

שירותי ייעוץ – ייעוץ עסקי, ביטוחי

3

שירותי השמה – של בוגרי המרכז בתוך חברות עסקיות במשק


 

שירותים מקצועיים – שיווק דיגיטלי, לוגיסטיקה, הפקות תוכן, תדמיתנות, יחסי ציבור, איתור ספקים דרך לשכות המסחר בעולם

4

השקעות ורכישות – חיבור ותיווך לשירותים מוסדיים, בנקים, חברות ביטוח

5

שירותי טכנולוגיה ואוטומציה


6

אופליין לאונליין

7

 

השארת תגובה